MVP České Budějovice

23.04.2017

Tak v sobotu (22. 4.) mě panička vzala mezi spousty pejsků... bylo to na Výstavišti. Už jsem tam párkrát byla, takže na začátku jsem trochu skotačila a zajímalo mě, jestli se něco nezměnilo, ale pak jsem zjistila, že žádná velká změna nebyla, tak jsem pak cupitala vedle paničky a občas někam čmuchla... A večer? To byla paráda... panička mě zase konečně vzala do vany... Jako, trvalo jí to... Vanu jsem si docela oblíbila. No, ikdyž... když mě poprvé panička dala do té divné věci, ona i páníček chodívají, tak jsem nevěděla, co si myslet... pak tam začala téct voda, to teda byla bžunda... snažila jsem se ten proud chytit do tlamy... měla jsem mokrou celou hlavu, ale to je jedno, bžunda byla :) Jenže pak...

... pak panička něco udělala a začala tu vodu lejt na mne... tsss, přeci moc dobře ví, že mi i vadí, když na mne venku hodně prší, takže fakt netušim, co to na mne zkoušela... Ale dobře, pak jsem zjistila, že to je docela fajn a že nemá cenu se pokoušet z té vany odcházet. Když jsem si nechala řádně umýt kožíšek, tak pak zase byla prča... panička mě zase nechala kousat do proudu a to byla paráda... navíc jsem pak zjistila, že mi pod packama přibývá voda, tak jsem začala hrabat a všude to cákalo :) Panička trochu pištěla, ale vypadala, že se také baví...

No a to nejlepší??? Po vaně následuje vždy fénování.... to se mi moooc líbí. Ten teplý vzdoušek na pupíček je paráda!!!

Ale abych se vrátila k tomu původnímu... v neděli panička vstávala nějak dřív, šla se se mnou projít jako každé ráno a pak mě začala hrozně prudit... Jako ale fakt... to bylo samé utírání ospalek (no dobře, na to už jsem si celkem zvykla, jen občas dělám drahoty, aby se vědělo, že nejsem hej nebo počkej a že se mi taky něco nelíbí). No, ale pak? Pak na mne vzala nějaký divný hadřík a začala mě s ním otírat a já jsem si do něj nesměla ani pořádně kousnout.... nuda, no.

Pak jsme zase vyrazily mezi ty různé pejsky na Výstaviště, takže byla zase bžunda. Ikdyž ne taková, jako v sobotu. Panička byla trochu nervozní a nejhorší to s ní bylo od 11 hodin. Jako, snažila se uklidnit, ale občas jsem cítila, že neni úplně ve své kůži... asi by taky potřebovala otřít tím hadříkem, kterým mě opakovaně leštila :)

Před půl dvanáctou mě vzala na nějaký divný zelený koberec, který jsem si nemohla ani pořádně očmuchat... šla tam se mnou ještě jedna rotvajleří holčina a ještě tam chodil nějaký pán, který furt něco povídal. Když k nám přišel prvně, tak panička trochu znervózněla... Musela jsem tomu pánovi ukázat zoubky... teda, pomáhala mi panička, ale nedělala to úplně dobře, tak jsem se být hodná, ikdyž bych šla tedy raději pryč. Jako, co komu mám ukazovat své tesáky??? Nooo, kdybych mohla někoho kousnout, jako na obraně, tak dejme tomu, ale takhle??? Ale co, panička se o mne stará a bylo vidět, že se snaží, jen je nervozní, tak jsem tedy zoubky ukázala dvakrát, aby je mohl vidět i ten pán. No, pak se šlo běhat. To bylo fajn, cupitala jsem vedle paničky a abych jí trochu rozveselila, tak jsem si sem tam poposkočila a to se jí nelíbilo :( Abych jí to tedy vynahradila, tak když chtěla, tak jsem si hezky stoupla... no, jednu packu mi poupravila, ale jinak mě nechala a myslím si, že jsem stála jako fakt dobře. No, kdybyste viděli tu druhou rotvajleří holku, tak jsem byla jako profík... ona si normálně nechtěla ani stoupnout a ten pán už pak byl na ně rozladěný.

V závěru tedy rotvajleří kolegyně dostala lepší hodnocení než já, ale to bylo asi kvůli tomu, že jsem běžela hůř, než bych měla. Prý za to tedy mohla panička, ale to nevadí. Ona si to natrénuje a příště už nedostaneme velmi dobře, ale výborně. Panička jen potřebuje trénovat a čas, ale já jí to naučim :)

Ale výsledek byl dobrý. Občas chodím mimochodem, ale prý jsem mladá a dorostu do správného chodu. Jinak mé hodnocení prý bylo parání... no, panička snad dodá fotečky. Odkaz by měl být níže. 

© 2016 Brandy Queen | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky