Zkouška ZZO

05.11.2017

Tak jsme se s paničkou konečně rozhodly ukázat, co jsme se zatím naučily a vydaly jsme se na naši první zkoušku, která se konala 5. 11. 2017 v neděli. Jelikož to byla, jak moje, tak paničky premiéra, tak jsme vybraly zkoušku základní ovladatelnosti (ZZO).

Zkoušku jsme dělaly kousek od nás, na ZKO  Falco - Hluboká nad Vltavou. Bylo to docela fajn... byla to prča. Na tomto cvičáku jsem se již byla jednou podívat a je to tam fajn. Na řadu jsme šly jako první a tak se panička nestihla ani moc stresovat :) No, občas trochu nevěděla, co má dělat a brala si s sebou věci, které potřebovala až na druhou část zkoušky... trubka jedna. Naštěstí všichni byli moc fajn a tyto drobnosti paničce odpustili a usmívali se na nás.

Jako první jsme šly předvést chůzi u nohy a všechny ty otočky a manévry... to mě bavilo a šlo mi to. Pak ale přišel divnej povel "volno", který jsme moc netrénovaly... no, když řekla volno, tak jsem teda šla, ale hrozně jsem se těšila na další cviky, co budeme dál ukazovat, tak jsem po chvilce zase přišla paničce k noze a doprovázela jí. Pak znova řekla "volno" a i ten pán opodál na mne zavolal, tak jsem se šla tedy podívat k němu. No, prý jsem se k paničce vracet neměla, ale když já se tááák těšila na další cvik.

Jako další jsme měly nácvik s činkou. To jsme trénovaly ještě pár dní předtím na cvičáku, protože jsem si nebyla úplně jistá co a jak, ale natrénovaly jsme to hezky. Jenže panička mi na zkoušce dala jinou činku než tu, se kterou jsem cvičila na cvičáku a to jsem si s ní tedy musela trochu pohrát, než jsem jí přinesla... No, neni panička trubka? Jestli chtěla, abych ji přinesla jako na cvičáku, proč mi nehodila tamtu, co znám a co už mám ožužlanou? No, nevadí, na druhý povel jsem jí tedy donesla.

Speciální cviky jsem provedla jako starej mazák... Odvolání od míče? Tsss, sice miluji míče všech velikostí, ale paničku jsem poslechla hned. A odložení? I kdyby kolem mne prošel svatej Dyndy, tak by mě to nemohlo rozhodit a jen jsem sledovala místo, kam se mi panička schovala a čekala jsem, až se vrátí.

Největší prča byla, že když jsme speciální cviky dodělaly, tak pani rozhodčí paničce řekla, že to máme za výborně. No, to jste měli vidět ten její výraz :) Ta teda doslova čuměla... ale čuměla hezky, to se musí nechat.

A zhodnocení??? Sice jsme ze všech ostatních dvojic dělaly nejjednodušší zkoušku, ale splnily jsme ji asi nejlépe. Měli jsme opravdu jen nepatrnou ztrátu bodů. Panička byla šťastná a pak se mnou blbla, abych věděla, že jsem byla móóóc šikovná... a to já jsem to věděla.... to já jsem to poznala, že jsem udělala paničce moc velikou radost.

No a aby toho nebylo málo, tak když bylo po všem, tak jsme se ještě šly předvést, jak nám jdou obrany. On tam totiž s náma byl i můj figurant, tak jsem si za odměnu zakousala... to byla prča... Hlavně na nás všichni přímo čučeli. Prý jsem moc šikovný rotvíček. Byla tam totiž ještě jedna paní, co měla také dva rotvíky, ale to jsou prý nějací strašpytlíci a kousání je moc nebaví a někdy raději i utečou. No, to nechápu... já když můžu, tak koušu a koušu a koušu.

A ještě jedno tajemství vám řeknu... ono to tedy na fotce není moc poznat, protože panička je nabalená, ale v pupku už tu má prcka, co budu hlídat, až přijde na svět. Panička tu vestu už málem ani nezapla... no, co si budeme povídat... kyne hezky :)


Ke galerii se dostanete přes obrázek níže... (V PŘÍPRAVĚ)

© 2016 Brandy Queen | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky